Wiele firm z Łodzi i całego kraju w swoich działaniach promocyjnych, reklamowych oraz informacyjnych współpracuje z agencjami reklamowymi, internetowymi albo PR, korzysta z usług sprawdzonych drukarni. Reklama ma dziś niejedno oblicze, nowoczesne formy marketingu przeplatają się z tymi tradycyjnymi, które oczywiście muszą nadążać za potrzebami klientów.
Wydruki wielkoformatowe
Drukarnie łódzkie, agencje zajmujące się reklamą w Łodzi oferują dziś klientom szeroki wachlarz usług. Dzięki łódzkim drukarniom klient może wydrukować praktycznie wszystko. Od małych ulotek w dużym nakładzie przez katalogi, foldery aż po imponujące wydruki wielkoformatowe. Niezależnie od potrzeb, nowoczesna drukarnia łódzka może zagwarantować wysokiej jakości wydruki. I tak w przypadku kiedy chodzi o wielkoformatową reklamę, wydruk, który ma być odporny na czynniki atmosferyczne, sprawdza się np. druk solwentowy. Charakteryzuje się zastosowaniem specjalnych pigmentowych tuszy solwentowych i jest powszechną metodą w prezentacji reklamy wizualnej. Wykorzystuje się różne podłoża, nawet nie przyczepne, dlatego firmy zajmujące się reklamą w Łodzi zastosują go np. do produkcji kasetonów, banerów itp. Na potrzeby wielkoformatowych wydruków stosuje się również druk UV, czyli jedno z najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie wielkoformatowych wydruków cyfrowych. Klienci, agencje zajmujące się reklamą w Łodzi wykorzystują taką technologię na sztywnych, płaskich materiałach, na które nanosi się atramenty utwardzane lampą UV. Jest to metoda zdecydowanie mniej czasochłonna oraz obniżająca koszty wykonania reklamy. Druk UV stosuje się na różnych podłożach np. takich jak tektura, blachy, szkło itp.
Współpraca z drukarniami
Agencje oraz specjaliści od graficznej, wizualnej reklamy w Łodzi często podejmują stałą współprace z dobrą drukarnia. Jakość, zaufanie oraz korzystne warunki mają w tej branży ogromne znaczenie. Identyfikacja graficzna, promocja na banerach, plakatach, w katalogach nadal pozostaje jedną z najczęściej wykorzystywanych metod. Stanowi wsparcie dla działań w mediach, w internecie.